مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

روابط زناشویی در دوره بارداری

چگونه میتوان رابطه جنسی راحتی در دوران بارداری داشته باشیم؟

هنگام بارداری  باید موضع خود را برای راحتی بیشتر تغییر دهید چرا که ممکن است پس از ماه چهارم ، وقتی که به هنگام خوابیدن و استراحت به  پشت دراز میکشید احساس سرگیجه و یا حالت تهوع داشته باشید و این به دلیل فشار خونی است که به دلیل وزن رحم متحملید.در این موارد برای راحتی بیشتر مقاربت در آب توصیه میشود.

اگر در طول مقاربت انقباضهای دردناکی را احساس میکنید و یا خونریزی واژینال دارید باید مقاربت را متوقف کرده و بلافاصله با دکتر خود تماس بگیرید .

گفتگو و برقراری ارتباط با شریک زندگی تان در مورد اینکه چطور ارتباط بهتر و راحت تری برقرار کنید میتواند عمده نگرانی های شما را برطرف کند.

گفتگو و برقراری ارتباط با شریک زندگی تان در مورد اینکه چطور ارتباط بهتر و راحت تری برقرار کنید میتواند عمده نگرانی های شما را برطرف کند.


تغییر تمایلات جنسی در دوران بارداری

اکنون که شما حامله هستید  ممکن است که تمایلات جنسی تان  متفاوت شود. علت آن تغییر هورمونهای جنسی برخی از زنان در هنگام  بارداری است به طور مثال ممکن است در طول سه ماهه اول ، برخی از زنان علایق جنسی خود را از دست بدهند چرا که معمولا آنها خسته و مقاربت برای آنان ناراحت کننده است .

اگر دکتر شما فعالیت جنسیتان را محدود نکرده بدانید بهترین راه برای حفظ صمیمیت با همسر خود رابطه جنسی است.صمیمی بودن حتما نیازی به داشتن مقاربت ندارد بلکه عشق ورزی میتواند آن را پایدار تر هم کند.

شما میتوانید عشقی که ایجاد شده در این زمان توسعه دهید وقت بیشتری با هم بگذرانید و زمانی را برای پیاده روی اختصاص دهید .

بارداری

چگونه می توانم پس از به دنیا آمدن کودک رابطه جنسی خود را از سر بگیرم؟

به طور کلی ، شما می توانید ، فعالیت های جنسی  خود را هنگامی که به  بهبود رسیده اید و خونریزیتان متوقف شده است و یا  احساس راحتی بیشتری در حین مقاربت دارید ، از سربگیرید.با این حال ممکن است دکتر شما این کار را به بعد از اولین معاینه بعد از زایمان موکول کند.

 

پس از بارداری ، برخی از زنان متوجه خشکی در ناحیه مهبل در طول مقاربت میشوند که این وضعیت ممکن است ناراحتی و درد ایجاد کند که باید برای کاهش درد و ناراحتی ناشی از خشکی واژن،از روان کننده ها در طول مقاربت استفاده کنند.

 

زنانی که با شیر خود نوزاد را تغذیه میکنند، تاخیر در تخمک گذاری و عادات ماهیانه خود را تجربه میکنند اما تخمک گذاری قبل از شروع دوره قاعدگی رخ خواهد داد ، پس به یاد داشته باشید که شما هنوز می توانید باردار شوید.پس برای کنترل تولد نوزادی دیگر از توصیه های پزشک خود استفاده کنید.

 


منبع : سیمرغ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد