مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

درمان شایع ترین اختلال مردانه

درمان شایع ترین اختلال مردانه

در مقاله ی قبل با عنوان شایع ترین اختلال مردانه، راجع به مشکلات انزال زودرس در مردان صحبت کردیم.و در این مقاله راه هایی را در جهت رفع این مشکل بیان می کنیم.

رفتار جنسی انسان گوناگون است و تحت تاثیر متقابل عوامل پیچیده است. مثلا تحت تاثیر روابط مشخص با دیگران، موقعیتهای زندگی و فرهنگی است که شخص در آن زندگی می کند سایر عوامل شخصیتی یا ساختار زیست شناختی و احساس کلی شخص از خود نیز به تمایلات جنسی او تاثیر می گذارد. از جمله ادراک شخص از مرد یا زن بودن که بازتاب تجارب رشدی مربوط به تمایلات جنسی در سراسر زندگی است.

 

از طرف دیگر رابطه جنسی دارای مراحل مختلفی است که یکی از این مراحل البته در مردان، مرحله انزال است که در برخی از مردان این مرحله با خلل مواجه می گردد و می تواند دچار تاخیر و یا مشکلات زودرس شود.

همانطور که در یادداشت قبلی نیز عنوان کردیم انزال زودرس شروع مستمر یا برگشت کننده اوج لذت جنسی و انزال با کمترین تحریک جنسی قبل از دخول و یا بلافاصله بعد از آن است.

مرد

امروزه انزال زودرس درمردهایی که دارای تحصیلات بالاتری هستند بیشتر از افراد کم سواد دیده شده و یا حداقل گزارش می شود و علت آن ظاهرا اهمیتی است که این افراد برای ارضا همسر خویش قایل هستند.

در ضمن عنوان کردیم که مردان جوان همراه با افزایش تجربه جنسی و پا گذاشتن به مرحله میانسالی به تاخیر انداختن اوج لذت جنسی را می آموزند اما در برخی انزال زودرس ادامه می یابد و ممکن است که مشکلاتی را برای شخص بوجود آورد.

 


در ادامه این مقاله قصد داریم پیشنهاداتی را برای درمان این مشکل به افرادی ارایه دهیم که از آن رنج می برند.برای درمان انزال زود رس روشهای مختلفی وجود دارد که ما به اختصار برخی از آنها را برای شما توضیح می دهیم:1- رفتار درمانی

2- دارو درمانی

3- استفاده از دستگاه های پزشکی خاصی که برای رفع این دسته از مشکلات طراحی شده است و به علت اینکه تبلیغی در این زمینه صورت نگیرد از معرفی کامل این دستگاهها خودداری می کنیم. لذا اگر خوانندگان نیاز به استفاده از این نوع دستگاهها را احساس کردند باید با مراکز پزشکی مشورت کنند .  این دستگاه ها هم در حفظ نعوظ و هم درجلوگیری از انزال زودرس موثر است.

رابطه جنسی دارای مراحل مختلفی است که یکی از این مراحل البته در مردان، مرحله انزال است که در برخی از مردان این مرحله با خلل مواجه می گردد و می تواند دچار تاخیر و یا مشکلات زودرس شود.

1- تکنیک های رفتاری

این تکنیک ها  باید به تدریج و تحت راهنمایی درمانگر انجام شود. هر فردی با توجه به اینکه مشکلش چه مقدار روانی و چه مقدار فیزیکی باشد ، می تواند از این تکنیک ها کمک بگیرد.حفظ آرامش و کمک همسر می تواند در نتیجه بخش بودن این روش ها بسیار موثر باشد.

 

البته درمان انزال زودرس دارای توضیحات بسیار مفصلی است که در اینجا امکان توضیح نمی باشد. هدف از این توضیحات ارایه اطلاعات کلی در مورد درمان این مشکل است تا افراد دیدگاهشان را درمورد مشکل خود عوض کرده و برای درمانهای تخصصی و مطالعه کتاب های مرتبط اقدامات لازم را داشته باشند.

 

 

2- استفاده از محلول های تاخیر اندازکه برای به تاخیر انداختن انزال است که البته این روش یک روش درمانی قطعی نیست و برای استفاده از این نوع مواد حتما باید با متخصص مشورت داشت.

 

4- دستگاه های پزشکی به تاخیر انداختن انزال، که بدلیل وجود حلقه فشاری در انتهای آلت، نعوظ حتی پس از انزال باقی مانده و تا زمانی که حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلی به حالت عادی می گردد. که البته همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان کردیم برای استفاده از این نوع دستگاهها حتما باید از نظر متخصصین ذی ربط بهره برد چرا که این دستگاهها دارای سایزها و جنس های متفاوتی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد