مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

مخصوص همه

این وبلاگ برای آشنایی با مسایل جنسی است و هر چی که شما از ما بخواهید

شرایط لذت را با همسرتان ایجاد کنید

 شرایط لذت را با همسرتان ایجاد کنید


آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسی خود لذت نمیرید؟بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود ۶۰ درصد از زنان عامل فشار و استرس است و بسیاری از مردان هم به روابط در حد غریزه ،بسنده می کنن .اما شاید اگر توصیه هایی که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

 

درباره کیفیت عمل جنسی با همسر خود صحبت کنید

همین امشب ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و در این مورد با همسر خود بحث و گفتگو کنید .بهتر است پس از شام و قبل از خاموش کردن چراغها اینکار را انجام دهید.

 

هنگامی که از یکدیگر جدا میشوید , یکدیگر را ببوسید. این کار سبب  ایجاد صمیمیت و شور و نشاط در طول روزتان می شود.

 
انتخاب هدف مورد علاقه

خجالت را کنار بگذارید و کمی جسارت به خرج دهید. بهتر است از همسر خود بپرسید که به چه کاری بیشتر علاقه دارد.مطالعات در سال ۲۰۰۸ نشان دهنده این است که افرادیکه در این مورد با همسر خود صحبت میکنند کمتر دچار انفعال در روابط جنسی خود می شوند .

عشق





یادداشت ۵ ویژگی برتر بدن همسرتان

مطالعات انجام شده  نشان میدهند که زنانی که احساس زیبایی و جذابیت دارند بیشتر از روابط خود لذت میبرند.در یک نظر سنجی بیش از ۲۰ درصد از زنان عنوان کردند که خجالت مانع از لذت بردن آنها میشود و آنان از بعضی از قسمتهای اندام خود راضی نبوده و احساس بدی در باره آن داشتند.در مردان هم عدم اعتماد به نفس در مورد توانایی در عمل جنسی می تواند در کیفیت این رابطه اثر می گذارد.

 

بوسه خداحافظی

این کار باید همانند مسواک زدن برای شما به صورت عادت در بیاید که هنگامی که از یکدیگر جدا میشوید , یکدیگر را ببوسید. این کار تاثیر بسزایی در ایجاد صمیمیت و شور و نشاط در طول روزتان می گذارد.

 

صبح ها کمی  در رختخواب  منتظر بمانید

به جای آنکه با شنیدن صدای زنگ ساعت با یک پرش از جا بپرید و از رختخواب بیرون بیایید بهتر است کمی در رختخواب مانده و یکدیگر را نوازش کنید . این کار ممکن است فقط ۳۰ ثانیه زمان ببرد اما تاثیری که نگاه کردن به یکدیگر و نوازش دارد قابل بیان نیست .

 

افراد تمایل بیشتری به مقاربت در صبح دارند، که اینکار باعث میشود هورمون اکسی توسین در بدن شما رها شود و شما تمام طول روز را با روحیه و انرژی به کار خود ادامه دهید

 

لباس های زیبا بپوشید

این یک روش بسیار زیرکانه است که هنگامی که برای عمل مقاربت آماده می شوید از لباس های زیبا استفاده کنید.استفاده از لباس های زیبا ،رغبت همسرتان را می افزاید و نشان می دهد شما برای شریک زندگی تان اهمیت می دهید.

عشق

رابطه جنسی در صبحگاه

یک دکتر غدد و استادیار بالینی در یکی از دانشکده های پزشکی می گوید بهترین زمان برای عمل مقاربت صبح است. افراد تمایل بیشتری به مقاربت در صبح دارند، که اینکار باعث میشود هورمون اکسی توسین در بدن شما رها شود و شما تمام طول روز را با روحیه و انرژی به کار خود ادامه دهید و علاوه بر این صبح ها میل جنسی شما برانگیخته تر است.

 

اتاق خوابتان را مرتب کنید

در هم برهمی بعضی از اتاق های خواب مانع تمرکز و لذت بدن از عمل جنسی می شود.توصیه می کنیم اتاق تان را مرتب کنید و سعی کنید اتاق خواب و اتاق کارتان را از یکدیگر جدا کنید.شرایط را مهیا کنید تا یک ارتباط عاشقانه و مورد علاقه برای هردوی تان را بوجود بیاورید.هرگز نگذارید این ارتباط تکراری و یکنواخت شود.

 

منبع : سایت پزشکان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد